massor av babykläder!

Idag fick man dt efterlängtade paketet med babykläder, å dom var hur söta som helst :)
Så nu har liten större garderob en mig *hi hi*
Men dt fins väl inget sötare än små babyprylar å man kan ju inte låta bli.....


pyjamaser  <---- Litens pyjamser kom idag

Här har vi ett litet urval av Litens garderob.......



Å vi har mkt mkt mera :)

I bland kan man tro att den spelar fotboll lr dansar där inne, helt otroligt att dt finns ett litet liv därinne!!
Blir lika lycklig varenda gång ja känner den röra sig!!

I morgon ska Såffy hoppa på pärlan för Tina, ska bli kul att c! Men dt kommer gå hur bra som helst.

Dt som känns lite konstigt nu, men dt e väl alla hormoner å så som spökar...e att ja blir väldigt lätt lessen å lite låg.
Å vissa personer har reagerat på ett sätt över min graviditet att ja blir alldeles förvånad...
å dt värsta är att dt e människor som betyder mkt för mig!

Lyssnade på lugna favoriter å då dök denna låt upp å när ja hörde den tänkte ja på Johan!

Jag var en spillra av mitt forna jag
Såg inget ljus, inte en strimma svag
En vingklippt fågel som inte ens drömde mer
Som av sorger trycktes allt längre ner
Men när jag mötte dig älskling
Så ändrades allting

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar och i att vi har funnit varann

Du öppnar dörrar jag inte visste fanns
En dörr till livet, jag fick en andra chans
Jag älskar dig mer än du kan förstå
Jag vet du bär mig när jag inte orkar gå
Sen du gav mig din kärlek
Förändrades livet

Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu
Och allt
Är så enkelt och så självklart
Så skrämmande och underbart
Mitt mirakel är du
Visst finns mirakel
Och för mig är det faktiskt du
I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu
Visst finns mirakel
I din kärlek så stark och sann
I dina kyssar och i att vi har funnit varann.....

gillar faktist den låten...mer texten faktist!!!

Namn till Liten...man blir ju yr i huve ju! Men har kommit på några ja gillar :)
Men dt betyder ju inte att dt blir dom.... när bebisen väl finns kanske rätt namn dyker upp då!
Men nån som har ngt förslag????

*puss å kram*

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

haha! kul att du gillar min blogg... vet inte hur jag "lyckats", kanske för att jag har så mycket fritdi just nu?? hmm...



kram på dig! =)

2008-07-23 @ 08:41:30
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Emelie

jo bion var jätte bra :D den lär du verkligen se och tvinga johan och se den med ist för batman haha! jag måste bara säga att baby - kläderna du beställt var hur gulliga och fina som helst! :D gullig hon/han kommer bli då!

2008-07-24 @ 00:50:24
URL: http://eholmqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja dom va jätteduktiga :) Kul på stan igår då?

2008-07-24 @ 10:41:38
URL: http://jennyka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0