Tur att man har hjälp med PÄRLAN ;)

Nu e man ledig fyra dagar å va ja ska njuta å ta't lugnt!
Den senaste tiden har ja försökt att inte stressa alls, lyckats ganska bra :)
Tack vare de underbara tjejerna som hjälper mig me Grå.....
Fast dt e svårt att inte angagera sig så mkt i min lila pärla nu, får ridfeber varenda gång ja e i stallet!
Men bäst å vänta till liten har kommit, vill ju inte att dt ska hända ngt å man vet aldrig!!

Tur att dt finns nån som vill hjälpa mig med pärlan min, skulle inte klara av att göra mig av me henne.
Tror att man typ hittar en bra häst i livet å dt har ja verkligen gjort!
Får c hur dt kommer att funka när man blir mamma, men ja har den perfekta "medryttaren" kan man säga :)
Så dt blir nog inga problem!! Å liten kommer få följa me till stallet.....

                                                                                                            

    MIN PÄRLA ;)


min pärla är alltid hungrig hon....

                                                                   

















"Min pärla" Grållan e alltid lika hungrig *hi hi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0